Vlad Pavlovici scrie:
Nu putem califica o firma ca fiind lipsita de viziune doar pentru ca nu face ce ne-am dori noi sa faca. Albert, chiar crezi ca o firma cum e Korda (ca sa ramanem la acelasi exemplu) e lipsita de viziune pentru ca nu vine cu un stand propriu la un targ (care nici macar nu e de crap, e de orice) de la Bucuresti? Nu suntem noi in masura sa le dam lectii de vanzari si de promovare.
Lu' Korda nu-i dau nicio lectie.
Importatorului oficial Korda pot sa-i dau niste sugestii sau sa-mi exprim nemultumirile legate de prezenta/absenta lui pe piata de profil romaneasca. Bine, habar nu am care-i ala, cum n-am habar care-i importator oficial al multor branduri pe care le cumpar din Europa neavand o alternativa profesionista aici. Lipsa asta de vizbilitate ma deranjeaza pe mine. Printr-un targ un importator sau magazin care se vrea oficial poate sa se promoveze ca atare. De ce n-o fac? Nu stiu si nici nu inteleg.
In fine, discutia asta va ajunge ca si cea de la
Statistici 
Ca exercitiu:
Importatorul Korda spune ca-l aduce aici pe Danny Fairbrass(sau oricare din echipa lor) sa faca un seminar la targ, cu produsele din
holding. Important e sa fie totul oficial.
Organizatorul targului ii ofera spatiu moka avand in vedere ca afluxul de vizitatori ar trebui sa creasca fata de celelalte editii.
Se poate porni de la asta si ajunge la un compromis.