Am urmarit acest topic cu interes si, pentru ca numele magazinului Big Fish a fost pomenit de mai multe ori, tin sa intervin:
* Big Fish este distribuitor unic pentru cele mai multe brand-uri premium din domeniul pescuitului la crap si, de curand, pentru foarte multe marci de prestigiu dedicate pescuitului stationar si la rapitori. Din afara, e destul de greu sa ajungi sa afli relatia producatorilor cu partenerii lor pentru ca astfel de informatii deseori sunt confidentiale.
* Piata autohtona este neinchipuit de mica raportata la populatia Romaniei. Mare atentie: referindu-ma la 'piata' iau in considerare acei pescari care respecta niste reguli valabile in alte tari care au fost folosite ca termeni de comparatie in acest topic. In general, aceasta industrie cu tot ce inseamna ea (balti, magazine, producatori, media etc), se sustine pe C&R, pe placerea de a pescui si de a prinde peste, nu de a-l manca. Nicio revista straina cunoscuta de mine nu promoveaza gastronomia pescareasca. Nu vreau sa intru in polemici, insa asta este adevarul. In schimb, se promoveaza un anumit lifestyle, unde cel mai important este pestele ca partener egal in hobby-ul nostru, fara de care pasiunea noastra nu are sens. Dorim sa ne prezentam pe malul apei intr-un anumit fel, sa socializam cu alti parteneri de pasiune, sa impartasim succesele noastre cuiva - cam asta este pescuitul crapului in termeni moderni. E la fel ca in cazul hainelor, achizitiei unei masini sau cand te gandesti sa-ti renovezi casa - o faci de nevoie sau pentru iti place? Magazinele, baltile, targurile, media - toate acestea sunt un REZULTAT al modului in care PESCARII inteleg pescuitul. Degeaba indicati sute de mii de pescari la nivelul tarii pentru ca, din pacate, cifrele nu ar trebui sa ne bucure, ba din contra. Cea mai mare parte a lor sunt cei care fac un rau imens pasiunii celor putini. Am ajuns la nivelul la care chiar pot afirma ca exista un razboi fatis intre cei multi si cei putini. Prin marketing se convertesc un numar mic de pescari, iar costurile sunt uneori mult prea mari pentru ca producatorii/distribuitorii/magazinele care vand produse premium sa si le asume.
* In privinta preturilor si a ofertei mult mai tentante din vest as putea spune ca in tara noastra sunt prezenti majoritatea producatorilor mari, insa numarul clientilor este mult mai mic decat afara. In conditiile astea, mi se pare nedrept ca cineva sa afirme ca un magazin din Germania a livrat rodpod-ul in doua zile pe cand un altul din Romania a dat un termen de livrare de o luna. Cu siguranta se gaseau si in Germania in acel moment magazine care nu aveau produsul respectiv pe stoc. Simplul fapt ca pescarii romani pot pune mana pe o lanseta scumpa sau pot auzi cum suna un senzor de ultima generatie intr-un magazin din tara lor, ar trebui sa fie un motiv de bucurie. Magazinele precum Big Fish sunt aici sa promoveze calitatea. Suntem in avangarda acestui fenomen si facem o munca de pionierat inca de la inceput. Ne straduim sa oferim cat mai multe detalii despre produse, sa prezentam cat mai rapid noutatile, sa colaboram cu siteuri si reviste de specialitate. Este adevarat, se poate si mai bine, dar inchiputi-va si alternativa in care toate acestea nu ar exista.
_________________ http://www.bigfish.ro Magazin online articole de pescuithttp://www.blogpescuit.ro De la profesionistii pescuituluihttp://www.selectbaits.com Premium Quality Carp Food
|