CarpOnline.ro

Forum - Revista online de pescuit la crap
Acum este Dum Apr 28, 2024 2:03 pm

Ora este UTC + 2




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 103 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Garantie produse Shimano
MesajScris: Joi Iun 30, 2016 11:20 am 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi Iun 30, 2016 9:13 am
Mesaje: 2
SandMan scrie:
Doar vreau sa subliniez un aspect pe care poate multi dintre noi l-au "experimentat". Am cumparat vestita mulineta Shimano Aero Technium 12000 XTB MGS si dula o perioada de timp am realizat ca una dintre ele are niste trepidatii ciudate. Fiind in garantie am dus-o la magazinul de unde am achizitionat-o iar cei de acolo mi-au spus ca o vor trimite la reprezentanta Shimano Romania, adica Normark. Cei de la magazin mi-au spus ca nu au service acolo, ca Normark nu repara mulinete si ca daca are o problema mi se va inlocui produsul. Raspunsul celor de la Normark a fost ca " mulineta are o problema si ca a fost rezolvata in service si ca problema a aparut in urma unei lovituri". Mentionez ca nu am lovit niciodata vreo mulineta, ca am pescuit doar eu cu ele si ca daca as fi scapat-o pe jos s-ar fi zgariat sau s-ar fi crapat corpul care este din magneziu. Ma duc sa iau mulineta si observ ca nici macar nu a fost desfacuta, ba mai mult decat atat, unul din tamburii de rezerva s-a "intors" destul de avariat. Eu am trimis cutia cu mulineta si ambii tamburi cu toate accesoriile deoarece asa mi s-a cerut. Si acum intreb eu de ce se intampla asa ceva? Ori avem service ori nu avem service? Sau Normark a crezut ca vreau sa ma pricopsesc cu o mulineta noua in cutie si ca "inventez" defecte? Astfel dragi colegi pewcari aceste "reprezentante" si mai ales oamenii de acolo nu realizeaza ca pateaza grav imaginea firmei Shimano? Cei de la Normark cred ca toti suntem "pelicani" si inghitim tot ce ni se vinde? Ii anunt pe aceasta cale ca lucrurile nu stau asa. Intrebarea mea este de ce in alte tari se poate si la noi nu? Acei oameni de la Normark care sunt asa experimentati in service-ul de mulinete ar fi trebuit sa se gandeasca mai bine inainte sa dea anumite rezolutii. Sunt inginer de profesie si imi dau seama ca nici macar nu a fost desfacuta acea mulineta. O sa dau un mail si reprezentantei de service si inclusiv firmei din Japonia. Nu as putea fi rautacios sa spun ca BBLC Ci4 sau Aero Technium sunt mulinete slab calitativ. Sunt doar produse de serie si exista posibilitatea ca la 1000 de bucati fabricate, una sa aibe un defect. Nu e vina nimanui. Dar macar atunci cand semnalam aceste probleme, sa nu fim tratati ca niste "cerşetori". Nu "cerşim" banii inapoi, vrem doar sa ne remediati problemele. In schimb stricati si ce e bun, adica dovada de lipsa de respect. Am vrut sa fac public acest lucru poate mai sunt si alti colegi in aceste situatii. Scuze de off topic, era un "raspuns" la adresa colegului care era dezamagit de BBLC Ci4 si considera subiectiva recenzia lui Vlad.


Stimate Domn,

Mulineta Aero Technium Magnesium a ajuns la noi murdara si fara tamburi. Ulterior am primit si tamburii, care aveau si acestia urme de murdarie. Mulineta a fost desfacuta integral, a fost verificata si curatata, ajungand la dvs. curata. Interventiile intr-un service profesional se caracterizeaza prin lipsa semnelor vizibile de interventie asupra ansamblului si acest lucru ar trebui sa-l stiti si dvs. ca si inginer. Mulineta avea trepidatiile remarcate de dvs. ca urmare a lovirii angrenajului pick-up-ului si modificarii pozitiei sarmei. Fiind o mulineta usoara, echilibrarea rotorului se face numai prin ansamblul pick-up-ului, nexistand greutati pentru echilibrare. In urma interventiei in service, pozitia sarmei a fost corectata astfel incat in utilizarea curenta (pescuit) trepidatiile nu vor mai fi simtite. Daca doriti intreg ansamblul pick-up-ului se poate schimba contra cost. Deoarece mulineta a functionat excelent la achizitie, defectul sesizat de dvs. are ca si cauza o actiune mecanica asupra mulinetei, actiune mecanica ce nu este acoperita de garantie.


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Vin Iul 01, 2016 1:08 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Mie Mai 08, 2013 2:39 pm
Mesaje: 1001
Din pacate mai avem mult de lucrat la customer service in tot ce inseamna piata din Romania. Pentru Shimano mai gasesti piese, mai importa cate unu, altu, dar pentru Daiwa chiar nu prea ai solutii. Oricum pacat ca se ajunge la asfel de postari, in care se arunca cu noroi de ambele parti.

_________________
http://mateiniteanu.blogspot.ro
Niteanu Matei


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Vin Iul 01, 2016 2:35 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi Dec 19, 2013 12:54 pm
Mesaje: 437
Normark scrie:
.............service.............service....

Salutare domnu' user Normark.
Pai pan' la urma are Normark Romania service autorizat?In ce consta asta? Cine si ce pregatire are pentru a repara lansete, mulinete, camping? Dau hartie cu patalama de la Normark cand vin produsele de la "constatare"?
Are vreun serviciu post-garantie?Un know-how, work-flow, ceva....Un contact?
Apar pe undeva informatii coerente despre aceasta minune pe vreun site Normark serios?Adica un site unde oamenii chiar raspund la intrebari si in care pescarul roman are incredere? De fapt orice site Normark-related ca ala cu .ro e in constructie dinainte de-a fi urcat pe server.

Ca asa, cu un post pe forum, fara un site decent cu referinte serioase de la Normark-aia-mari-din-Olanda nu prea aveti greutate avand in vedere lipsa totala de deschidere si comunicare fata de clientii si mai ales cotizanti romani.


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Vin Iul 01, 2016 3:45 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: Joi Iun 30, 2016 9:13 am
Mesaje: 2
Buna ziua,

Normark Sport Romania este unic importator al produselor Shimano in Romania. Suntem autorizati de Shimano sa asiguram service pentru produsele Shimano pe durata perioadei de garantie a produselor. Service-ul este asigurat la standardele Shimano. Procedura dupa care lucram este urmatoarea: in momentul achizitiei unui produs Shimano, clientul primeste un certificat de garantie standardizat si inseriat. Produsele trimise pentru reparatii in perioda de garantie trebuie sa ne parvina impreuna cu certificatul de garantie completat corect si o copie dupa documentul fiscal de achizitie (bon sau factura). Fara certificatul de garantie, solicitarile sunt nule. Produsele sunt analizate in service, iar reparatiile se pot face gratuit sau contra cost. Interventiile pe care le facem asupra unui produs in perioada de garantie sunt notate in certificatul de garantie.


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Vin Iul 01, 2016 3:53 pm 
Neconectat

Membru din: Joi Ian 02, 2014 2:50 am
Mesaje: 254
Haideti sa nu poluam acest topic care era foarte interesant.

Vlad, nu se poate crea un topic separata in care reprezentatul Normark sa raspunda la orice intrebare si sa mutam aceste raspunsuri acolo?


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Vin Iul 01, 2016 3:59 pm 
Neconectat

Membru din: Dum Noi 01, 2015 8:52 pm
Mesaje: 46
Localitate: Carei
Chiar a fi util un topic -Normark,din start a avea vreo 20 de intrebari.... :shock:


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Garantie produse Shimano
MesajScris: Vin Iul 01, 2016 4:00 pm 
Neconectat
Site Admin
Avatar utilizator

Membru din: Lun Feb 11, 2013 3:02 pm
Mesaje: 6007
Serban Popescu scrie:
Vlad, nu se poate crea un topic separata in care reprezentatul Normark sa raspunda la orice intrebare si sa mutam aceste raspunsuri acolo?


De acord. Am facut un topic separat pe tema garantiei produselor Shimano.

Albert scrie:
lipsa totala de deschidere si comunicare fata de clientii si mai ales cotizanti romani.


Albert, i-am rugat pe colegii de la Normark sa raspunda la chestiunile legate de garantia produselor, dar pentru alte chestiuni de comunicare cel mai bine e sa iei legatura... cu mine.

Normark e o firma serioasa si exista toata disponibilitatea de a comunica. Partea de comunicare e un lucru de care se ocupa consultantii firmei, fiecare pe domeniul lui (crap, stationar, rapitor).

Site-ul Normark e in constructie, dar putem comunica si in absenta lui prin intermediul paginilor de Facebook Shimano Romania, Rapala Romania, Dynamite Baits Romania si de asemenea prin intermediul CarpOnline.

_________________
http://carponline.ro


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Garantie produse Shimano
MesajScris: Vin Iul 01, 2016 4:12 pm 
Neconectat

Membru din: Dum Noi 01, 2015 8:52 pm
Mesaje: 46
Localitate: Carei
Nu este legat strict de garantie,dar inca nu va-ti gandit sa fie o pagina unde sa comercializati piese de schimb(mulinete,lansete si alte articole),sa fie afisat modelele,preturi.Nu numai la modele actuale, ci si la modele mai vechi care nu se mai comercializeaza(c-a la masini,unde se gasesc piese de schimb si dupa ce au iesit din comert).


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Garantie produse Shimano
MesajScris: Vin Iul 01, 2016 4:18 pm 
Neconectat

Membru din: Dum Noi 01, 2015 8:52 pm
Mesaje: 46
Localitate: Carei
S-au nu vati gandit inca la infiintarea a mai multor puncte deservice in tara?(autorizat Shimano).


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Garantie produse Shimano
MesajScris: Vin Iul 01, 2016 4:28 pm 
Neconectat

Membru din: Dum Noi 01, 2015 8:52 pm
Mesaje: 46
Localitate: Carei
Ce pregatire oficiala au s-au ar avea efectivul din servis?Prin ce metode se constata daca defectul este din fabricatie s-au din vina cumparatorului? Stimat -Normark sper ca nu eram prea ''invaziv''-dar cred, ca aceste intrebari au trecut prin capul multori pescari si nu numai.....


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 103 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Următorul

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 100 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron