Varlaam

vlad-pavlovici.jpg Vlad Pavlovici

Vlad Pavlovici este unul dintre cei mai cunoscuti pescari de crap din Romania.
A publicat sute de articole, traduceri si interviuri care au avut o influenta majora asupra scenei crapiste din tara. Este responsabil de introducerea pe piata din Romania a numerosi producatori britanici de echipamente si nada.
Colaboreaza cu lacuri si firme de prestigiu in calitate de consultant. Realizator de emisiuni TV.

Data: 12 noiembrie 2013 17 comentarii

VARA INDIANA

In octombrie, am continuat testele si am invitat cativa prieteni sa participe la ele, ca sa imi fac o idee mai buna. Primii invitati au abordat sectorul A, asezati pe toata zona peninsulei. I-am rugat sa pescuiasca plantat, ca sa ajunga cu monturile in orice colt al apei, daca era necesar. Desi lacul nu avea aici agatatura si nici distantele nu erau foarte mari, plantatul mi se parea cea mai buna solutie, stiind cat de greu de gasit puteau fi locurile bune, pe care se prindea peste. Unele erau ascunse sub coroana copacilor de pe malul opus, unde n-aveai cum sa arunci din mana. Ma asteptam ca partida sa nu fie usoara si nici n-a fost. Vremea era plumburie, cetoasa, apasatoare, lacul parea mort, fara nicio saritura de crap, si nimeni n-a prins nimic. Cinci pescari competenti, patru zile de pescuit, zero capturi. Un test ratat. Singura explicatie pe care am gasit-o a fost vremea.

Varlaam 12

Spre sfarsitul lunii, toamna a facut loc unei "veri indiene", cu temperaturi neasteptat de mari. Erau zile cu 22-23 de grade Celsius si nopti foarte calde. Pareau conditii bune pentru un nou test si am invitat o alta echipa de prieteni, care au ales si ei sectorul A, mai cochet si proaspat amenajat cu standuri de pietris confortabile, lasandu-ma pe mine sa pescuiesc pe intinderile de bradis de pe sectorul B. In prima noapte, m-au deranjat doi ciortani nesemnificativi, insa a doua zi dimineata a venit un exemplar formidabil de 19kg, pe care l-am scos dupa un dril de 15 minute. Intuitia ca lacul tinea si crap mare fusese corecta.

Varlaam 2

Am pus mana pe telefon si l-am sunat pe Madalin. Trebuie sa mai fie si altii, am zis amandoi. N-au trecut decat cateva ore pana sa primesc confirmarea. Pe sectorul A, pescuind pe un vad pe care nu se prinsese pana atunci nimic, Andi Sivu a luat un comun de 18,5kg. N-a fost o intamplare. Gasise un prag care tinea peste si, tot acolo, la o adancime de 2m, a extras in zilele urmatoare o "oglinda" de 15,5kg. Pe un alt vad, diametral opus zonei pe care pescuia Andi, Peter Lero si Brad Radulescu isi plantasera monturile pe doua platouri de pe apa libera si in marginea unei insule. Dupa 36 de ore de liniste (ii prevenisem sa nu se astepte la trasaturi dese), au luat in timpul noptii doi crapi aproape identici, de 14,5kg si 14,8kg, iar in ultima dimineata au prins un exemplar fabulos de 20,5kg. Primul crap de la Varlaam care trecea de pragul de 20kg. Dupa numai cateva zile, la inceput de noiembrie, Pompiliu Mihai avea sa prinda trei exemplare de 15,5kg, 16kg si 17,5kg, intr-o partida de 72 de ore, profitand de "vara indiana" care nu se mai termina.

Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

Postarea unui mesaj inseamna acceptarea tacita a continutului acestui Regulament. Sunteti responsabili pentru continutul mesajelor pe care le postati. Mesajele pot fi moderate. Orice abatere de la Regulament va duce la stergerea sau modificarea mesajului postat. Mesajele vor fi publicate doar dupa aprobare.

17 comentarii Adauga comentariu

florin batranu

6 martie 2015

Frumoase exemplare

TIGER TEAM

13 aprilie 2014

BUNA SEARA

UN LAC DEOSEBIT SI O LOCATIE MIRIFICA DE PESCUIT.
SPER CA IN LUNA MAI SA POT FACE O PARTIDA DE PESCUIT .
FIRE INTINSE TUTUROR.

Vlad Pavlovici

9 aprilie 2014

Plantatul - cu barca sau cu navomodelul - e permis de regulament. La fel si folosirea sonarului. Vezi site-ul lacului pentru detalii.

george

8 aprilie 2014

Lacul este intradevar din alta lume iar capturile ce sa mai zic, sunt extraordinare, dar, pentru ca existe si un astfel de cuvant, tu ai pescuit plantat pe acest lac si dupa cum ai spus si tu in emisiunea ta despre acest lac poti sa stai o saptamana pe lac si sa nu prinzi nimic daca nu ai identificat locul potrivit. Intrebarea mea este cum pot eu un pescar necunoscut sa conving administratorul baltii sa imi permita sa pescuiesc plantat, pentru a studia fundul baltii si a gasi un loc de pescuit potrivit. Astept raspunsul tau. Multumesc.

Catalin

22 februarie 2014

Mirific ! Se vede ca e descoperit de un cunoscator si iubitor de natura !

bahams

16 februarie 2014

Buna ziua,

cum se poate ajunge la acest loc superb?

Multumesc,

Claudiu

5 decembrie 2013

Lacul arata fenonemal, e genul de lac care ma atrage din pricina naturii, seamana multcu o balastiera englezeasca. Sper ca preturile sa fie romanesti, nu englezesti.

s. laurentiu

20 noiembrie 2013

dl pavlovici daca sunteti prin apropiere in jud constanta as fi foarte bucuros sa ne intalnim la o partida de pescuit si daca sunteti interesat sunt cateva balti care merita provocate ,va salut cu respect

s laurentiu

domnule pavlovici va salut cu respesct ,sunt din constanta loc, costinesti va urmaresc foarte mult in materie de noutati si admir la dv. faptul ca va plac provocarile care unele au un rezultat fericit altele nu.totusi dv mergeti mai departe nu va dezamagiti,o poveste un pic asemanatoare am avuto pe o balticica din zona mea multa lume nu pescuia in ea din cauza bradisului nu aveai unde sa arunci lanseta dar auzind povesticu crapi peste 10 kg 15 peste 20kg ma facut curios, balta foarte salbatica foarte limpede am inceput sa muncesc tragand iarba formand locuri unde sa pun lanseta deplasarea cu barca greu de tot practic mergeam deasupra ierbi dupa 2 ore de la plantare apare o trasatura foarte puternica mia rupt rotita de la senzoram tras inepat sa dus in stuf si a scapat din carlig .pana dimineata am luat doi de 5 kg pe o balta salbatica cu foarte multa munca,nu se compara pescuitul pe balti salbatice cu cel pe balti populate ,intrun cuvant un crap prins pe o balta salbatica nu are egal

remus

15 noiembrie 2013

felicitari pt articol si emisiunea TV.
superba locatie, frumoase si capturiile :)

Cipoc

14 noiembrie 2013

Respect pentru balta si articol !

Cornel

13 noiembrie 2013

Respectele mele domnule Pavlovici.

Dragos

Frumos articol! Felicitari

BBadescu

13 noiembrie 2013

Frumos articolul si capturilel! Felicitari!

Vlad Pavlovici

Ionut, lacul e la marginea satului Varlaam, care apartine de comuna Adunatii-Copaceni, judetul Giurgiu, la aproximativ 25km sud de Bucuresti. Toate detaliile despre preturi, reguli si facilitati vor fi publicate pe site-ul lacului, care urmeaza sa fie lansat la inceputul anului viitor.

Vali

13 noiembrie 2013

Superb, stiu ce inseamna pescuitul dificil pe locuri salbatice , il practic de ceva timp , fiecare trasatura poate fi un cistig loto .

Ionut-paul

12 noiembrie 2013

Frumos, ca de obicei,Vlad nu se dezminte si, citind articolele sale, aproape ca te teleportezi pe malul lacului. Se pare ca, in curand, oferta destul de saracacioasa de balti interesante sa va imbogati cu ceea ce, nu-i exclus, sa devina \"perla coroanei\". Ceva mai multe detalii despre pozitie geografica exacta, taxe, regulament se poate sau e inca prematur?

Magazin Pescuit MarelePescar Lacul Varlaam Baitshop 3 Lacul Paulesti Lacul Horgesti Okuma