Aventura la Pelagicevo

Data: 02 iunie 2017 5 comentarii

O PARTIDA RATATA SI LECTIA EI

Vlad Pavlovici: O lectie de tinut minte. Cum te-ai pregatit pentru partida urmatoare?

Madalin Barnea: Partida urmatoare a avut loc in octombrie. Dupa experienta din aprile, am crezut ca am invatat lectia. Am rezervat standuri pe capetele lacului, in zona golfurilor, unde stiam ca s-a prins foarte bine. Am luat la mine nada din belsug, aproximativ 60kg de boilies Meat & Fish de 16mm si 20mm. Am pescuit pe standul 18, pe coada lacului. Langa mine, pe standurile 17 si 19, erau doi prieteni. Alti doi prieteni stateau in cealalta parte a lacului, pe standurile 1 si 5.

Aici nu sunt prea multe de povestit. Am ajuns pe lac exact intr-o perioada de racire brusca. Nopti cu temperaturi de zero grade Celsius, apa scazuta cu peste jumatate de metru fata de primavara. Timp de cinci zile, nu s-a prins nimic pe tot lacul. Toate capturile se puteau numara pe degetele de la o mana. In stanga noastra, erau niste pescari pe standul 14 care, in zece zile, nu prinsesera nimic. Un singur stand, standul 1, prindea bine si pe stand era, din fericire, unul din prietenii mei. Standul 1 are zona cu apa cea mai adanca de pe lac, in jur de 5,5m, si pestele se afla acolo. Diferenta a fost colosala. Standul 1 a prins in sase zile in jur de 30 crapi, dintre care vreo 15 sariti de  20kg. Noi, ceilalti, pe coada lacului, in opt zile, pe trei standuri, am prins doi pesti - unul de 12kg, prins de mine, si unul de 22kg. Crapul de 22kg a fost prins de un prieten in ultimele 10 minute ale partidei.

Aventura_la_Pelagicevo_6

Vlad Pavlovici: A doua partida la Pelagicevo in care surpriza a venit pe final. Cum ai suportat o saptamana cu un singur peste?

Madalin Barnea: M-am simtit bine, ceea ce e foarte important pentru psihic. A fost o experienta interesanta, un adevarat antrenament mental. Pentru multi pescari, e de neimaginat sa stai pe lac atatea zile fara sa prinzi, dar daca intelegi pescuitul asta face parte din joc. Foarte multe lacuri, chiar si lacuri de dimensiuni mici sau medii, sunt dezechilibrate din cauza structurilor si adancimilor. De aici si dificultatea de a prinde peste in anumite perioade ale anului sau cand sunt supuse la presiune. Daca vrei sa prinzi crapi mari, trebuie sa fii pregatit si pentru asta.

Vlad Pavlovici: Ajungem acum la a treia partida... Care a fost strategia pe care ai adoptat-o?

Madalin Barnea: In mai 2017, am plecat din nou la Pelagicevo, impreuna cu cativa prieteni. Acum am pescuit pe standul 8. Vremea se anunta instabila. Din sapte zile, in patru urma sa ploua! Am inceput partida pe ploaie, dar am avut o fereastra de o ora, cat sa ne punem corturile. Nu aveam nicio informatie despre standul 8. Trebuia sa stau pe alt stand, dar intamplarea a facut sa stau pe standul 8. Desi nu sunt superstitios, 8 este data mea de nastere si e un numar care mi-a purtat noroc. Spre deosebire de primele doua partide, acum am hotarat sa pescuiesc numai cu boilies, fara seminte. Am avut in jur de 60kg de boilies (45kg de 20mm si 15kg de 16mm). Imi ramasesera 30kg de boiliesuri Meat & Fish de la partida din toamna. Erau tari ca pietrele si am hotarat sa incep cu ele.

Aventura_la_Pelagicevo_11

In timp ce ma pregateam sa incep partida, prietenul meu Andrei Colotelo (caruia ii multumesc pentru fotografiile partidei), care statea pe standul 10, a luat o "oglinda" de 22,2kg. De la cum a intrat pe stand, a aruncat lansetele cu un mic saculet si a si pacalit unul din pestii care erau pe vad. O alta lanseta a lasat-o pana a doua zi dimineata, lanseta la care a prins o "oglinda" de 25kg, care devenea noul lui record personal. In mai putin de 24 de ore, prinsese doi crapi care valorau cat cinci ani de pescuit. Este o strategie pe care uneori o adopt si eu. Inainte sa dau cu markerul sau sa nadesc, arunc lansetele pentru cateva ore, fara a deranja vadul. Uneori, poti sa pacalesti pestele care e in zona.

Adauga comentariu

Nume*

Comentariu

Postarea unui mesaj inseamna acceptarea tacita a continutului acestui Regulament. Sunteti responsabili pentru continutul mesajelor pe care le postati. Mesajele pot fi moderate. Orice abatere de la Regulament va duce la stergerea sau modificarea mesajului postat. Mesajele vor fi publicate doar dupa aprobare.

5 comentarii Adauga comentariu

2 iunie 2017

Felicitari, Madalin!

Catalin

Foarte reusit interviul si pozele extaraordinare.
Felicitari Vlad si Madalin pentru tot ce faceti la Varlaam mult succes in proiectul vostu.
FELICITARI!!!!!!

Claudiu Dedu

2 iunie 2017

Frumos interviu/articol...dar as dori sa contrazic putin vis a vis de buna administrare a lacului Pelagicevi...anul trecut (2016) am avut rezervare pentru standul 5 (avans achitat din fevruarie 2016)..am ajuns pe lac..dar standul 5 era pescuit de o echipa di Arad..respectiv de Roland si Cerbu...care au avut prioritate in fata mea desi au achitat avansul vu 3..4 luni dupa mine...Anul acesta am rezervat 3 standuri...respectiv 17..18..si 19..perioada 09.04-15.04...Pe data de 7 aprilie am fost anuntat de Marko (unul dintre administratorii de la Pelagicevo) sa nu mai vin ca lacul va fi inchis pana la 30.04...Marko mi a spus ca mi va restitui avansul pt cele 3 standuri...dar nici astazi nu am primit banii inapoi..Mai grav, ulterior am aflat ca pescuitul nuba fost inchis nicio zi pe lacul Pelagicevo...doar ca alte echipe cotizasrra suplimentar la Marko...in concluzie ..avand in vedere ca mai multi romani aunpatit asemenea neplaceri...o rezervare la Pelagicevo = asumarea unei neseriozitati .

Magazin Pescuit MarelePescar Lacul Varlaam Baitshop 3 Lacul Paulesti Lacul Horgesti Okuma