CarpOnline.ro

Forum - Revista online de pescuit la crap
Acum este Vin Apr 19, 2024 5:54 am

Ora este UTC + 2




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 14 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: montura incepatori
MesajScris: Dum Mai 17, 2015 11:18 pm 
Neconectat

Membru din: Mar Mai 12, 2015 8:10 am
Mesaje: 4
Sunt începător în tainele pescuitului la crap, mi-am achiziționat 3 lansete Shimano ca ale tale, tu mi-ai influențat alegerea lor. Impreună cu ele mi-am luat şi 3 mulinete Daiwa big runner echipate cu fir de 0.40. Momentan nu doresc o selecție a crapilor,vreau să prind peşte de orice dimensiune, astfel ce montură îmi recomanzi?


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: montura incepatori
MesajScris: Lun Mai 18, 2015 8:37 am 
Neconectat

Membru din: Vin Iun 07, 2013 4:03 pm
Mesaje: 228
Localitate: Bucuresti
Nu sunt nici eu un avansat in ale pescuitului dar din cele vazute,auzite si un pic experimentate,montura blow-back cu doua boabe de porumb,unul sinking(scufundator) si celalalt plutitor ,eventual cu aroma in combinatie cu un momitor sau,daca pescuiesti plantat,cu plumb pierdut si porumb in cuve.Asta pe baltile la care se pescuieste la porumb,nu vorbim de cele de concurs sau care tin exemplare capitale,pentru ca ai zis ca vrei sa prinzi,nu conteaza marimea.Apoi de la cele doua boabe de porumb poti varia la un pop-up de 10/12 mm cu o boaba de porumb ,si de aceasta data porumbul sa fie scufundator,eventual chiar natural pentru a echilibra ansamblul.Daca folosesti pop-up-ul cu o boaba de porumb plutitoare,atunci poti adauga o alica de plumb la 1,5-2 cm de coada carligului ,tot pt echilibru.
Cred ca intrebarea ta il viza pe Vlad,dar mi-am permis sa ma inserez in discutie pentru ca problema nu pare atat de complicata,cel putin teoretic.

_________________
''Inventia tiparului e cel mai mare eveniment al istoriei.''V.Hugo
''Muzica este o revelatie mai mare decat toata intelepciunea si filosofia la un loc''.Beethoven


Sus