Albert scrie:
Inteleg ce spui tu doar ca mie mi se pare o abordare superficiala.
Albert, nu e o abordare superficiala. Inteleg argumentele tale de principiu, dar in discutia dintre noi doi tu vorbesti din afara, pe baza a ceea ce ar trebui teoretic sa se intample (promovare, strategii etc.), iar eu vorbesc stiind care e situatia. Teoria pe care mi-o prezinti tu e una, iar realitatea pe care ti-o prezint eu e alta.
Ca dovada ca industria se dezvolta in jurul lacurilor, putem lua chiar exemplul Angliei. Pescuitul la crap in Anglia s-a dezvoltat cu precadere in sud, unde clima e mai blanda, iar densitatea de crap si de lacuri de crap e mai mare. Zone ca Essex sau Kent au fost (si poate ca mai sunt) inima fenomenului. Proximitatea Londrei a contat si ea. In Essex, de pilda, gasesti firme foarte mari la distante relativ mici sau foarte mici una de alta - Nash, Fox, Korda, Mainline, Solar.
Nu se pot crea afaceri si comunitati de pescari puternice decat in jurul unor lacuri care sa le dea crapii de care au nevoie. Comunitatea scade sau creste in functie de numarul lacurilor si al crapilor din aceste lacuri. In Romania, industria nu se sprijina pe existenta ciortanilor stingheri din ape depopulate, se sprijina pe lacuri ca Tancabesti, Sarulesti, MV2 si altele ca ele.
tecsi78 scrie:
Albert, daca marii producatori din domeniul pescuitului nu fac campanii de impingere a produselor lor inseamna ca au facut o analiza de piata pentru Romania si rezultatul a fost unul slab, din moment ce nu promoveaza mai mult aceste produse.
Sub o alta forma, asta spun si eu de cinci pagini incoace.