Albert scrie:
Firmele britanice nu lucreaza direct cu magazinele. Din ce stiu eu au intermediari care-i reprezinta in regiuni/tari. Intermediarii aia aleg/imputernicesc pe altii sa fie importatori/distribuitori oficiali. Abia apoi intra-n scena magazinele.
Majoritatea firmelor britanice lucreaza in Romania direct cu magazinele. Majoritatea. Atat cu magazine mari, cat si cu magazine mici. Nu stiu pe ce te bazezi cand spui ca nu lucreaza.
Albert scrie:
Diferenta intre unguri si noi e, din pct. meu de vedere, ca aia vor si fac pe cand aici nimeni nu vrea => nu se face. Nu pot sa inteleg de ce se ignora o piata ca cea romaneasca.
Poate ca asa pare vazut din afara, dar in realitate totul tine de cifre. Romania e o piata mica. Nu e nici macar pe jumatate fata de cat e Ungaria, conform statisticilor vehiculate in UK.
Albert scrie:
..sa fim seriosi. Cum se fac statisticile alea? Cum ziceam mi-e imposibil sa cred ca 50k pescari unguri consuma mai mult decat 500k romani.
Sunt foarte serios. Tot ce am scris mai sus se bazeaza pe cifre publicate de diverse surse credibile, cum e Tackle Trade World. Ai tu alte cifre care contrazic informatiile astea? Faptul ca ti-e imposibil sa crezi nu e un argument.
Albert scrie:
Ca sa nu mai teoretizam atat spune-mi, te rog, de ce Normark nu face nimic pentru promovarea brandurilor din portofoliu? Nici macar aici sau in emsiunea pe care o "promoveaza".
Iti pot da numeroase exemple de promovare facuta de Normark (sau de mine pentru Normark), dar am impresia ca nu vrei sa le vezi. Ce fel de promovare te-ar interesa?