CarpOnline.ro

Forum - Revista online de pescuit la crap
Acum este Sâm Apr 20, 2024 9:54 am

Ora este UTC + 2




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 12 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Selectie in partide scurte pe MV2
MesajScris: Lun Apr 04, 2016 10:56 pm 
Neconectat

Membru din: Dum Apr 03, 2016 2:44 pm
Mesaje: 16
Salut Vlad,

Vreu sa iti multumesc pt frumoasele episoade de pana acum.Ai cea mai frumosa,educativa si stilata emisiune.
Vin cu o mare rugaminte la tine. Sunt un pescar incepator la crap. Pescuiesc doar aruncat de pe mal.
Poti face un episod in care sa desfasori o partide de 24 ore pe un lac gen MV2 sau chiar pe acesta?
In acest episod as vrea sa ai ca obiect pesti peste 10 kg.Vreau sa vad cum faci o selectie pe un lac cu o asa mare densitate si cu atat de putin timp la dispozitie.
Am sa te rog sa dai detalii foarte amanuntite, gen :
-alegerea locului,
-folosesti markerul pt o partida asa scurta ,
-nadesti inainte sau dupa ce arunci lansetele ,
-arunci lansetele in trepte (la ce distante una de alta ),
-pescuiesti pe patul de nada sau in jurul lui (si daca pescuioesti in marginea lui cand mergi cu una sau doua lansete pe el ),
-cata nada arunci initial,la nadirea grea(cand o faci )
-nadesti pentru fiecare lanseta in parte sau ai doua locuri nadite ,
-cum faci nadirea de intretinere ,
-cata nada folosesti la o asemenea partida,
ce monturi folosesti(blow back cu inel sau cu varnish)?
Am sa ma opresc aici cu intrebarile.Sunt sigur ca ai sa punctezi tu daca eu am uitat sa adaug ceva.
Am incercat sa fac si eu asta pe MV2.Partida mi a adus 4 crapi unul record personal 17.6kg unul de 12 ,10 si 6 kg.
Daca nu o poti face macar lamureste-ma teoretic, aici in forum.

Cu respect,
Paul D


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului: Re: Catch & Release pe CarpOnline
MesajScris: Mie Apr 06, 2016 1:40 pm 
Neconectat

Membru din: Lun Feb 17, 2014 6:19 pm
Mesaje: 25
Paul Dobrinoiu scrie:
Salut Vlad,